domingo, 25 de abril de 2010

É tan fermoso o catalán...

No hi ha problemes
mentre no et tingui a prop
però si em despisto
el teu alè em confon
i em sento imbècil
fent sexe amb els records

Tu tens qui et cuidi
jo mentre faig cançons
mil melodies
la major part d'amor
aquesta és teva
te l'he fet amb el cor

I mentre em vaig imaginant
que ens queda una segona part
però mentre el temps ens va passant
tu ets tan lluny

No hi ha problemes
si no hi ha obsessions
no miro enrere
per no tornar-me boig
quan estàs sola
deixa que et curi jo

Sempre que em truques
m'intento fer el fort
parlem de coses
però mai de nosaltres dos
després quan penges
s'enfonsa el món

I mentre em vaig imaginant (...)
Tan lluny, més lluny

LEXUS No hi ha problemes
La vida perfecta (2008)

Non hai problemas
mentres non te teña preto
mais se me DESPISTO
o teu alento confúndeme
e síntome imbécil
fodendo cos teus recordos

Ti tes quen coide de ti
eu mentres fago cancións
mil melodias
a meirande delas de amor
esta é túa
fichencha co corazon

E mentres vou imaxinando
que nos queda unha segunda parte
mais o tempo segue a pasar
ti estás tan lonxe

Non hai problemas
se non hai obsesións
non mira atrás
para non voltverme tolo
cando estás soa
deixa que te cure eu

Sempre que me chamas
tento facerme o forte
falamos de cousas
mais xamáis de nolos dous
e logo cando colgas
afúndese o mundo

E mentres vou imaxinando (...)
tan lonxe, máis lonxe...




No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...